marți

Luni la nebuni nr.4

Luni la nebuni #4


Seară în burta șarpelui electric, căldură, aglomerație, oameni violându-și spațiul intim pentru a avea onoarea să nu aștepte 7-10 minute pentru următorul metrou. 
Trei tineri de liceu râdeau povestind despre un altul care și-a făcut un obicei din a nu se supăra când râd pr'etenii de el.
- Bă, eram aseară în metrou și tot atât de aglomerat. Stăteam tot ca acum, lipiți și lângă mine, chiar în fața mea era o fată și aveam fețele apropiate, la distanță mică. La care ăsta, nebunu', zice "Dă-i un țuc!" Ne-am pus toți pe râs și a râs și aia. Auzi, dă-i un țuc! 
{Râsete}
Am încercat să mă abțin, dar după un timp n-am mai putut. Privind în jur, m-am simțit mai împăcată cu mine pentru că măcar nu eram singura. Alți câțiva din generația mea aveau fețele luminate de râsete și ne zâmbeam cu toții, complici, ca niște sectanți.


 * [] *
 **

Am fost la Băbeni în weekend, special să votez.
 La secția de votare, aglomerație. O tânără doamnă împărțea ordine fără disciplină și deschidea "cu porția" ușa către sala urnelor.
 Profesoara mea de chimie din gimnaziu, care, întâmplător sau nu, a profesat peste multe generații locale, are o revelație în timp ce își așteptă rândul alături de noi, ceilalți:
 - Aaa, eleva mea! Nu știam cine face atâta gălăgie aici; ține oamenii la ușă, că așa te-am educat!



 * [] *
 **


Un domn suna sa-si ofere serviciile de translator neautorizat. Bla bla bla, discutie interminabila, ajunge cu vorba si la vila de la mare, unde inchiriaza camere.
- Singura problema, zice, e sa nu fie prea aglomerat, mama nu vede bine cu ochii. Isi va face o operatie si va avea nevoie de liniste (am incheiat citatul :D).


 * [] *
 **


 Am senzatia ca ma apropii de expirarea termenului de garantie. Altfel nu-mi explic de ce toate rudele, rubedeniile, vecinii, prietenii de familie ai parintilor etc etc ma intreaba cand am de gand sa ma marit.
"Si, Biencuta, cand mancam sarmale?", "Hai, mama, cand imi dai si tu un nepot, s-apuc si eu sa-l vad, macar?", "Bianca, nu te mai mariti odata?! Ce, vrei sa ajungi ca si cutare, nemaritata la x ani?", "Iar ai venit singura? Data viitoare cand mai vii acasa, vino si tu imperecheata" (unica ii apartine bunicii din partea mamei si e, de departe, favorita mea :))) )




Niciun comentariu: