joi

Concert Phoenix, Pitesti, 20 mai


  • Ieri seara am asistat la primul meu concert Phoenix. Trebuie sa recunosc ca i-am subestimat oarecum pe membrii formatiei, oricat de mult i-as admira eu, nu ma asteptam sa vina atat de multa lume. Aseara, incepand cu ora 8 si jumatate pana dupa 10, toata lumea, de la 7 la 70 de ani, a dat din cap! Mai potolit sau mai frenetic, ce-i drept.

  • Covaci - numele lui va ramane vesnic legat de Phoenix, pentru mine sunt ca o unitate indisolubila. Nu cred ca exista o alta voce care sa poata canta cel putin pe jumatate la fel de bine "In umbra marelui urs". Ca orice admirator entuziast si naiv, mi-am imaginat ca dintre toti cei prezenti, pe mine m-a privit cel mai mult. Am ascultat cu stupoare aceeasi replica rostita de un prieten de-al meu, care statea putin mai in spate, dar care e cu un cap mai inalt decat mine. "Nu, la mine se uita de fapt!", i-am raspuns, mai in gluma, mai indignata. Oricum e, drept ca a privit mai mult in "partea noastra". Gandindu-ma putin, ce stupid suna: "M-a privit cel mai mult PE MINE, pe mine dintre toti!" Replica tampa gandita doar de fanii si mai tampi. De parca ar avea vreo importanta pe cine a privit si pe cine nu. De parca as avea vreun merit sau as fi speciala doar pt ca mi-a zambit Nicu Covaci! Dar nu trebuie sa te complici niciodata cu mintea unui simpatizant cu ochelari de cal...

  • Cristi Gram. Asta da nume cu ecou. Cel putin pt mine, incepand cu acest concert. Respectul meu vesnic si invidia "zdranganitorului" de chitara, amator si comun in fata geniului talentat! Nu cred sa mai fi vazut pe chipul cuiva vreodata atata pasiune pt muzica si atata placere de a canta, mai presus de interese financiare, oboseala sau trac de scena.

  • Ovidiu Lipan Tandarica. Nu stiu, rusine mie, mare lucru despre acest om, dar si-a castigat atributul "supra-" dupa ce, la final, a lovit tobele minute in sir, cu o energie aproape frenetica si de care nu credeam sa fie capabil un om aflat la varsta dumnealui.

  • Imi cer scuze celorlalti membri ai formatiei pt ca nu ii voi mentiona.

  • Ce pacat ca anul 2007 a trecut fara sa-l vad alaturi de Phoenix pe Mircea Baniciu!

  • Ma gandeam... vi-l puteti imagina pe Nicu Covaci in '77 trecand granita ilegal, ascuns intr-o boxa Marshall?!

  • De-as avea un "Mugur de fluier", l-as sadi in inimile tuturor romanilor, poate am deveni poporul asemanator stejarului!

Niciun comentariu: