marți

Păcat originar


Asculta mai multe audio Muzica


Îţi simt buzele cum tremură agitate pe ceafă

Intimidate de iubire

Se încurcă în şoapte de dor

Ameţitor

Se bâlbâie răscolite de fierbinţeala de jar

A tâmplelor

Le înmoi în sare şi le prefaci în miere

Albinele ţi-ar invidia truda de făuritor

De visuri

Cu degetele răsfirate pe gâtul doritor

Trasezi apăsate dâre de foc viu

Tu, vulcan al venerărilor mele păgâne

Eu, preoteasă pe altarul din templul lui amor

Sacrificăm nimicul din lumea dintre noi

Ne soarbem pasiunea din pocale fără fund

Făra sfârşit e dorinţa ce-ţi curge din privirea tulburată

Nesecată e pasiunea ce ne mistuie trupurile

Învolburate

Când bem din dulceaţa miezului de noapte

Gustăm binecuvântaţi din nectarul zeilor

Nemuritor te fac în gândurile mele

David sculptat în roz de acadele

Mândria văduvelor doamne de pică

Tu eşti curcubeul ce printre nori mă ridică

Doar tu şi concertul de pian pe care mi-l cânţi

Peste coastele milioanelor de miliarde de Eve

Ca un arcuş dansezi în unduirile de strune

Oceanul de-ncântare se izbeşte înspumat

De faleza spiralelor de coapse fermecate

Ecoul tunetului aruncat din pântecele creaţiei

Cutremură şi vale şi apă şi munte

Când te încovoi în mijlocul exploziei de stele

Furinbundă lavă explodează din pământul roşiatic

Captiv sub cerul de lumină oarbă

În acorduri de linişte sublimă

Niciun comentariu: