luni

Sfarsit de toamna

Vine iarna? Sa vina, dom'le, dar sa vina mai repede!

N-am stare, n-am somn. Ca un copil caruia tehnologia i-a luat ochii si mintile, umblu ca zanateca pe Internet sa vad cum e cu reparatiile de snowboard, concursuri, placi, angajari, bla bla. Camerele web de la munte nu-mi arata decat intuneric bezna. Abia astept... Zapada, munte, aer aducator de pofta de tinerete, vin fiert cu scortisoara... Sper sa fie primul meu sezon, prima margica din sirag. Ma asteapta multe trante si vanatai, plansete, vaiete, nu-mai-vreau-uri, mi-au-inghetat-picioarele-uri, ia-ma-n-carca-uri; doua maini blande si-o pereche de buze fierbinti care sa le stearga pe toate (apropo: me love you, chicken loco :D)
Intre timp, se apropie a 5-a, in curand vor circula metrourile, ratb-urile, oamenii grabiti spre gropile sapate de ei insisi aka serviciu si vocea ta ma cheama catre somnul care te-a cuprins de cateva ore. Ma supun; mai intai tie, apoi somnului :)

Niciun comentariu: