luni

Ce n-am, dar imi trebuie - Samsung Chromebook in-my-style review

Ufff, sa-nnebunesti, nu alta, soro!
Mai stiti ca v-am pomenit zilele trecute de Sam Sung? Zilele trecute, cand vi l-am prezentat pe Gigel.
Ei, sa dea ghiavolii-n cumintenie daca a vrut Gigel al meu sa puna geana pe geana. Asa am stat ca pe ghimpi sa va povestesc de Fat-Frumos acesta, dar cu Gigel n-a fost de gluma. Cum am deschis pagina cu matrimonialele, cum am simtit ca palpaie ochiul de la ceafa al hapsanului. Abia acum, dupa ce i-am terminat si cea de 1001 de povesti, a adormit zdrahonul.



Dar sa trecem la miez, ca vreme n-avem multa!
Samsung Chromebook are pagina personala intre anunturile de matrimoniale. V-o zic la sfarsit. De ce m-am indragostit eu, bloggerita serioasa, de acest laptop?
Pai cum sa-i rezisti, cand:
-are tinere de minte, cu creierul lui de 16GB; e-adevarat ca-l ajuta si memoria - 2GB DDR3;
-e vitezoman ca si mine; putem naviga cu toate panzele sus pe Oceanul Online, ne sufla in vele procesorul de 1.66Ghz;
-pe langa ca-i tare dragut, mai e si mititel; ce te-amuza, ma'pustiulica, s-auzi ca-i mititel? cu dimensiunile astea: 11.6" x .8" x 8.6", il var mintenas in poseta si-l port dupa mine prin oras, cum isi plimba Parisa catelul;
Sa va mai spun?
-pot sa stau toata ziua plecata, fara sa-mi fac griji ca plange dupa "mancare": are o autonomie de pana la 8 ore jumatate, testata pe browserul meu "de suflet": Google Chrome;
-ca pot face vifeo-conferinte cu prietenii/colaboratorii, v-am zis? are webcam si microfon incorporate; astea cu siguranta ma vor ajuta in proiectele pe care le am in plan si pe care vi le voi prezenta in curand (e surpriza! zau ca altfel as sufla tot);
-se conecteaza la wireless, fara sa fie nevoie de vreun "supozitor" din acela care sa capteze semnalul; ma pot duce linistita la intalniri si sa pot naviga in voie, la cafeanea;
-apropo de adaptoare, laptopul are 2 porturi, mai mult decat suficiente in raport cu celelalte dotari.

Si multe altele, despre care nici nu stiu eu inca sa va vorbesc, dar despre care voi invata de indata ce voi avea un Chromebook.
Toate specificatiile pe care le-am pomenit mai sus sunt utile, ba chiar NECESARE unui blogger exigent, care doreste sa faca performanta in ale online-ului. Toate se rezuma la cateva atribute: eficienta, multifunctionalitate, portabilitate, rezistenta. Reteta lui Samsung Chromebook catre succes.
Inainte sa inchei si pentru ca aud cateva voci in surdina care cer link direct, iacata-l prin click pe Quickmobile.ro
A, m-am zapacit si nu mai stiu: am spus ca Sam Sung cel Chromebook e chipes foc?
Mai arunca un ochi sa te convingi!

P.S. A inteles toata lumea ca aceasta postare face parte din campania Blogal Initiative, in colaborare cu Quickmobile.ro, da?

Niciun comentariu: