duminică

Car Mania Golden Brau - Pasiune fara limite

LATER EDIT: Fotografii disponibile AICI

Va spuneam acum cateva ore cum mi-am doborat propriul record de pedalat in Bucuresti intr-o singura zi.
Un asemenea moment de auto-depasire nu putea trece fara sarbatoare, asa ca astazi m-am fericit cu o bere. Si ce alta bere poate fi mai buna in plina zi decat una fara alcool?
Unde? In Piata Constitutiei, cu indulgenta Golden Brau si Mic.ro.
Acum aproape o luna citeam pe blogul lui Ciprian despre promovarea Golden Brau in Iasi la inceputul campaniei "Pasiune fara limite". Golden Brau - care este un brand al Heineken Romania - a incheiat o zi de campanie reusita, in sfera promotiilor de tipul BTL.

Ce s-a intamplat, mai exact? 
Multe masini au fost curatate la exterior si dupa ce li s-a facut service la roti, au urcat pe "rampa celebritatii" pentru a fi imortalizate digital, cu un click al aparatului de fotografiat. Iar pentru ca soferii sa nu se simta neglijati si sa nu fie invidiosi pe gagicile lor, au mai primit din partea Golden Brau cate o bere fara alcool si accesorii pentru masina. Circula o vorba ca n-au fost neglijate nici rezervoarele, care ar fi primit din partea brandului 5L de combustibil.
Eh, unii mai carcotasi au zis ca masinile n-ar fi fost lustruite cum trebuie, ci mai degraba "spoite". Daca ar fi adevarat, eu cred ca acei carcotasi au nimerit intr-un flux puternic, ca au tot intrat masini de te-ntrebai daca nu cumva s-a spart conducta. Nici n-ar fi de mirare daca au obosit si baietii aia, saracii, tot "polishand" peste 200 de masini, in pripatul de soare si vant.

Ei bine, s-a incheiat ziua dar nu si campania. Asa ca, daca va place sa va urcati la volan dupa ce ati luat bere la bord, legal si responsabil, intrati pe site-ul www.pasiunefaralimite.ro si inscrieti-va in competitie.
De asemenea, va recomand ca, daca se va nimeri sa va aflati in Iasi pe 6 august, sa dati o fuga pana la Palatul Culturii intre orele 9 si 21, iar Golden Brau va sti sa le puna in evidenta frumusetea mandrelor voastre cu patru - sau cu doua - roti.

In incheiere, il las pe un alt pasionat ca voi sa va incurajeze:
Sunt innebunit dupa motoare de cand ma stiu si am avut, ca fiecare, vise implinite si vise mai putin implinite de la prima masina incoace. (...) Mi-a placut intotdeauna sa ma provoc si imi place ca am scule care imi testeaza limitele. Dar nu as face asta daca nu as avea in spate ore de pilotaj, ani de experienta si foarte clar in minte ca in relatia om si masina testul e intotdeauna reciproc.
Asa ca bucurati-va de jucariile voastre cu responsabilitate!

Drumuri bune si destinatii tari!

George Vintila
 P.S. Daca se va putea fara sa se provoace vreun conflict de interese sau alte asemenea probleme, voi reveni in cursul zilei cu fotografii de la eveniment.

Niciun comentariu: