duminică

Expozitie-competitie de masini tunate la Pitesti

Astazi am dat o fuga la mall pentru un eveniment pe care il asteptam de cateva zile. Publicitatea ii era favorabila, se anunta ca fiind cel mai tare eveniment al anului in materie de tuning.
Ma rog, asa o fi, insa eu, cu cateva exceptii (vreo doua Seat, un Nissan, un Mercedes...), nu am fost impresionata. Multa lume, destul de mult zgomot, masini putinele. Sa nu mai vorbesc de femeile frumoase promise care mie mi-au parut niste "pitzy" nereusite. Sau, vorba unui prieten, fetele astea sunt ca masinile, vopsite la exterior... Eh, sunt si eu carcotasa, vorbeste invidia! ;))
Ceea ce mi-a aratat expozitia a fost ca trebuie sa ma apuc serios sa invat mai multe despre masini; multi vad, putini cunosc, iar eu nu ma numar printre ultimii. Astept mai mult de la organizatori maine, ziua promisa pentru demonstratii, cand pilotii se vor intrece la drifturi, burn-out-uri si alte exhibitii.

Niciun comentariu: