marți

Ele, Bianca Matei la plural

Cand omul n-are de lucru, isi face.

De-aceea, poate, si din curiozitate am mai dat o cautare pe tatuca google; subiect cautat: bianca matei. Si sa mi te tii, mai nene, cate fatuci care poarta numele mai sus numit mi-a gasit browserul!
Profesoare, studente, interesate de toate felurile de subiecte de la separarea coastelor lui Adam si pana la aparitia ultimei generatii de telefoane mobile.
Una si-a postat o fotografie crede ea sexy, stand in fata oglinzii de pitzipoanca si avand bratele incurcisate peste pulovarul alb cu 2 masuri mai mic; atat de mic incat i se zarea toata pielea dintre buric si cureaua de la jeansii intentionat taiati de croitoreasa fix deasupra triunghiului feminin. Si, pt ca reclama sa fie completa, respectiva adauga lamuriri, probabil in incercarea de a-si defini campul de hobby, interese etc: "nebunatica, socibila,draguta, cu un posterior de invidiat astept sa ne cunoastem". De pe un site am aflat ca sunt insarcinata (vai, Doamne!), iar altul ma lauda ca am talent de caricaturist la cei 9 ani pe care inca nu i-am depasit... Noroc sau pacat ca nu sunt eu!
Socant este, insa, ca destul de multe rezultate trimiteau catre conturi/postari care chiar imi apartin. De unele chiar uitasem. Grav! Grav nu faptul ca uitasem... ci sa ma regasesc de atatea ori pe internet.
Intr-adevar, in conditiile in care viata sociala reala a avut intotdeauna de suferit, am cam mutat-o in sfera virtuala.
Iar cea de-a doua problema relevata de incursiunea mea este ca port un nume al dracului de comun, fapt care mi se confirma pt a doua oara; prima fiind inscrierea la facultate, cand am constatat ca numele meu de familie apare de inca 8-9 ori, fara sa aiba vreo legatura cu mine.
Ceea ce-mi ridica probleme existentiale, in conditiile in care nu mi-am ales singura numele si l-as putea schimba doar in eventualitatea unei casatorii: ce ma deosebeste pe mine, bianca matei, de celelalte bianca matei din lume (reala/virtuala)?
Spre dezamagirea mea si cu toate ca se zice ca fiecare om ascunde in el o doza de unicitate, probabil ca ABSOLUT NIMIC!

permiteti-mi sa duc absolutul spre relativ



Niciun comentariu: