vineri

Una caldă, una rece! Timpul, maică, iute trece!

Ce ciudă mi-e când sunt proastă! Da, am momente; nu le avem cu toţii?

Ipocriţi mici ce sunteţi!

Eh, de data asta am dat-o-n bară BIG TIME. Să zicem că nu ai job, dar îţi doreşti foarte tare; într-un anumit domeniu, nu oarecare. Găseşti anunţul ăsta care e fix, dar fix! jobul pe care-l aşteptai. Se cere asta, asta, asta şi asta. Scurt şi foarte clar, la fel cum se aşteaptă să-şi exprime candidatul intenţiile!
Şi începe Bianca să înşire. O zi şi jumătate mi-a trebuit să mă gândesc dacă e bine să scriu ce-am scris, adică 32 de ore în care am făcut şi refăcut textul. Şi tot cârnat conceput prost l-am trimis. Na, ce să mai zic acum, tulai Doamnie că mi-ai dat cap să nu mă ude la stomac când plouă? Felicitări celui/celei care va câştiga postul meu? La mai mare! Tot aşa pân-om muri de foame.
 
Daaar, că tot a venit vorba de foame şi pentru că nu e posibil să fie o zi complet, dar complet urâtă, am câştigat un voucher de la Korina MS, pentru Restaurant Babadochia. Aşadar, îţi mulţumesc Corina, în weekend-ul ăsta mănânc în oraş.
Nu de alta, dar merit, că doar sunt o mândră dăşteaptă foc!

Credit foto: stă scris pe poză

Niciun comentariu: