vineri

Şcoală de media pentru oamenii din comunicare

Din ce-am văzut online până acum, cei de la Evensys îmi plac mult pentru că vin mereu cu idei foarte faine şi, mai ales, utile. Ultima lor iniţiativă este ONLINE PR BOOT CAMP, un eveniment adresat oamenilor de PR din companii şi agenţii. Este vorba de un workshop de două zile, în care piariştii vor avea de îndeplinit „multe aplicaţii practice şi un examen la final”, conform Cristian Manafu.
Din site-ul de promovare al cursului, am selectat cele cinci motive pentru a participa la acest Boot Camp, exact cum le-au conceput organizatorii:
  • Fii la curent cu cele mai noi oportunităţi oferite de new media.
  • Învaţă cum să construieşti şi să aplici strategii online de succes.
  • Identifică resurse şi mijloace originale pentru o comunicare online reuşită.
  • Află cum să foloseşti reţelele sociale în avantajul brandului tău.
  • Nu rata ocazia de a te întâlni cu cei mai buni specialişti din domeniu.
Dintre vorbitori, sunt amintiţi:
*Victor Kapra, consultant online
*Ciprian Gavriliu, Managing Director PLAYTHEBALLS
*Cristian Mezei, Managing Partner Advanced Ideas
*Cristian Manafu, Managing Partner Evensys
*Costin Cocioabă, Owner Refresh.ro
*Alexandru Negrea, Social Media Manager BCR

De menţionat este faptul că Online PR Boot Camp se petrece între 8 şi 9 septembrie 2011, în Club Colocvio, Bucureşti. Eu nu-mi permit taxa de participare şi am început destul de recent colaborarea cu ARISU, deci mai am până devin piarist în toată regula; însă vouă vă recomand să vă înscrieţi până pe 15 august pentru a beneficia de o reducere considerabilă. Un motiv în plus să vă înscrieţi mai repede este numărul de locuri limitate, care au început deja să se reducă.
Mai multe detalii şi cum vă puteţi înscrie AICI.
Vă aştept impresiile în septembrie despre:


Sursa foto: Manafu.ro

Niciun comentariu: