marți

Legatura dintre eMAG si Steve Jobs

Anul trecut, Ziarul Financiar aducea romanilor un cadou: cartea "The Steve Jobs Way: iLeadership for a new generation" a lui Jay Elliot si William L. Simon, editie tradusa in limba romana si aparuta la Editura Publica.
De ceva vreme, eu nu mai cumpar presa traditional, decat cu ocazii deosebite, dar aceasta aparitie s-a numarat printre aceste ocazii.
Evident ca viermele de marketing din marul lui Steve Jobs s-a varat in constiinta mea, facandu-ma dornica sa cunosc mai multe despre puternicul antreprenor, despre "omul care a transformat felul in care comunicam, consumam si ne conectam" (descriere preluata de pe coperta cartii mentionate). Am inceput s-o citesc la serviciu, la vremea respectiva aveam un serviciu care-mi permitea sa mai citesc, printre randuri, cate-o carte.
Dupa primele 50 de pagini m-am plictisit de repetitii; mi se parea ca autorii nu fac decat sa repete evenimentele relatate, la nesfarsit. Am luat-o acasa si a devenit "cartea de pe etajera", lectura usoara din micile pauze cotidiene de rutina, cand consider timpul pierdut doar sa ma uit la umbrele pe care le arunca becul economic pe pereti. N-am reusit s-o mai termin, Steve Jobs s-a sfarsit intre timp si, pentru mine, si-a luat secretele de leadership cu el.
Iata ca cineva (soarta?) imi ofera inca o sansa de a-mi hrani curiozitatea. Ajutorul vine din partea eMAG, care a pus la cale un concurs, avand ca premiu biografia lui Steve Jobs in viziunea lui Walter Isaacson.
Am doua variante:
1. Cu ajutorul acestui post intru in cursa pentru una dintre primele 100 de carti acordate bloggerilor pentru eforturilor scriiturii lor.
2. Particip la campania eMAG „Cadou biografia lui Steve Jobs la orice comandă de peste 1500 de lei”. 
Nici una dintre variante nu suna rau, deci le am in vedere pe amandoua. Recent, mi-am comandat de la eMAG doua carti (despre care va voi povesti cu alt prilej). Cum ar fi ca, de data aceasta, sa vina curierul cu doi-trei saci plini cu carti? Mie-mi suna bine, de 1500 de lei ar trebui sa am ce citi pentru tot restul anului si chiar 2013 m-ar prinde citind, daca mai vine...
Eh, zic sa aruncati si voi un ochi pe site, sunt sigura ca vor fi destule produse care sa va incante in asa fel incat sa primiti cadou o biografie a lui Steve Jobs. Pentru aceasta, dati click chiar aici si, dupa ce primiti cartea ca recompensa pentru cumparaturile ce depasesc 1500 de lei, va astept pe blog sa comentam impreuna despre Steve Jobs si "nebuniile" lui!



Niciun comentariu: