miercuri

Mi-a venit, mi-a venit! In sfarsit!

Sotia lui Murray, Joyce, vorbea la telefon cu cineva din strainatate cand a sunat Jobs, iar operatoarea a intrerupt convorbirea spunand ca este o urgenta. "Asa sa fie", i-a spus ea centralistei. "Este", l-a auzit ea spunand pe Steve. Cand sotul ei a ajuns la telefon, Jobs plangea. "S-a terminat", a spus el. Apoi a inchis.

Din fericire, pentru mine nu s-a terminat, ba chiar abia incepe.
Va povesteam aici despre campania eMAG si cartea lui Walter Isaacson - Steve Jobs.
Ei bine, astazi a ajuns cartea; o am, o pipai, o rasfoiesc. Sper sa am timp sa o citesc, curand.
Al doilea lucru pe care vi-l pot spune despre ea (primul a fost citatul) este ca e al naibilui de stufoasa: peste 650 de pagini.
Pentru snobii carora nu le place sa citeasca, dar cumpara carti pentru ca "dau bine" in living-room, are si o sectiune cu fotografii!
Iar cei de la eMAG au fost buni sa-mi trimita si un semn de carte brand-uit de ei - mersi, chiar imi lipsea.

Niciun comentariu: