sâmbătă

The Avengers

Cand am plecat sa vad The Avengers in 3D (@ Samsung IMAX, Afi Palace Cotroceni), eram foarte entuziasmata de film. Vazusem deja trailerul si, cunoscand distributia, m-am gandit ca n-are cum sa nu-mi placa, din moment ce au luat cativa dintre cei mai cunoscuti eroi Marvel si i-au aruncat intr-un singur script. Era clar ca se va lasa cu scantei!

M-am prezentat la casa, am constatat ca nu finalizasem  rezervarea online - PFFF - si am avut un moment de indoiala (maybe-it's-a-sign crap moment), dar nu m-am lasat si am cumparat doua locuri dintre putinele ramase.
Ce a urmat: umor, multe scene cu "sufletul la gura", efecte speciale reusite si multa-multa actiune, adica exact ce imi doream de la un asemenea film! Nu vi le povestesc, va las sa le descoperiti singuri.
Una peste alta, cu siguranta nu este cel mai bun film ever-made, dar cred ca a fost cel mai ultra-mega-super-cool dintre toate filmele de actiune pe care le-am vazut pana acum.
Va recomand sa mergeti sa-l vedeti, musai in 3D (programul cinematografelor din Bucuresti AICI)



The Avengers era anuntat in filmele anterioare din seria Marvel - The Incredible Hulk, Iron Man, Thor si Captain America - sub forma unor after-credits scenes.



Evident, eu am ratat after-credit scenes de la Avengers pentru ca... cineva (simte-te, da?! I told you so! :)))) s-a grabit sa iasa din sala imediat ce s-a terminat filmul. Daaar, Clevver Movies au avut grija sa ne explice teasul:




Niciun comentariu: