luni

Leac pentru insomnie sau simpla prostie?

Aproape de fiecare data cand se petrec, noptile cu luna plina sunt nabadaioase pentru mine.
Nu va imaginati ca ma transform in varcolaca; e vara, cald si pielea paroasa nu e nici la moda, nici practica. Nu, eu devin insomniaca. Noaptea trecuta a fost luna plina. Fara sa stiu acest detaliu, minor, de altfel, al existentei mele, si insetata de briza de asfalt topit si amestecat cu beton, am baut aseara cam 1 L (+/-) de Lipton ceai verde. Adaugand ca am dormit vreo doua ore in timpul zilei pentru a recupera noaptea alba de sambata, asa se face sa fi auzit inca ticaitul ceasului undeva dupa ora 3 dimineata.
Tot asa se face si ca am descoperit un asa zis leac pentru insomnie.

Da, da, chiar asa se numeste, The Cure for Insomnia si este un film de peste 80 de ore, realizat ca experiment in 1987. Cel mai lung film realizat pana la vremea respectiva, scrie un anonim pe wikipedia.
Nu am gasit vreun trailer (presupunand ca exista), dar am gasit urmatoarele video cu artistul care a realizat acest... film.



                            

PS Daca vedeti pe strada una cu parul valvoi si ochii holbati cat cepele, nu strigati, nu claxonati: voi crede ca e alarma de dimineata si voi incepe sa arunc cu perle cumulate de la testele nationale si BAC.

Niciun comentariu: