marți

Si ce daca mi-a picat netul?...

Uite, ca tot am mai scris pe FB sau Twitter de rau despre iLink, sa mai scriu si de bine.
Ieri mi-a picat netul. Nu, asta nu-i bine, dar pasuiti-ma si aveti rabdare pana la capat.
Cum spuneam, am ajuns acasa si n-aveam conexiune. N-am sunat la ei, o aveam oricum pe Mara lui Slavici de la Adevarul si episoade din Stargate si Dexter pe hdd.
Asa ca am ignorat pana a venit timpul cand n-a mai contat, ca mi-era somn.
De dimineata m-a racait sub degete si a trebuit sa verific daca si-a revenit. Iar pentru ca nu, l-am rugat pe baiat sa-i sune in locul meu. Nu asteptam prea mult de la ei si mi-am vazut de lucru cu gandul ca va trebui sa sun la nesuferitii din call-center "diseara, cand ajung acasa".

Iata ca dupa-amiaza m-au sunat sa intrebe daca-s acas' sa verific conexiunea. Cum nu eram, mi-a promis ca va reveni cu un telefon "pe la" 7 jumatate, in seara asta.
Ajunsa acasa, m-am bucurat sa vad "scarita" de semnal si paginile incarcandu-se. Ma gandeam sa fiu om bun si sa sun inapoi la numarul care ma apelase in cursul zilei, dar am zis "ia, lasa-i, parca le-ar mai pasa lor daca e net au ba".
Surpriza! La 7 si 29 imi suna telefonul... Da, am conexiune, va multumesc!
Deci se poate si asa.

Niciun comentariu: