miercuri

Lene

Inca o saptamana si apoi va incepe decembrie.
Niciodata pana acum nu mi-a parut orasul asta mai sec si mai molcom. Am vazut ca unii comercianti au aplicat iluminarea specifica sarbatorilor de iarna. Bravo lor, e luna facturilor mai mari la Enel.
Mie nu-mi mai inspira bucuria de altadata. Sa fie vina "crizei" asteia care ataca nemiloasa pe toate planurile, ca o fiara nesatula? Mi-e dor sa lucrez si, mai presus de asta, am nevoie, dar mi-am amintit de moleseala mea uitata in filele scrise demult si-am cazut cu totul in ea, ca o pasare care si-a frant aripile tocmai deasupra unei prapastii. Si-apoi... as lucra, dar unde?

Un comentariu:

Alfablogs spunea...

Inscrie-ti si tu site-ul in Alfablog - Cel mai nou director de bloguri si noi avem grija ca acesta sa aiba parte de atentia pe care o merita.