miercuri

Unde-aş plimba o Red Cola

Am un MTB care mă plimbă zilnic prin oraş. E fidel, a venit cu mine la serviciu, la interviuri de job, la întâlniri cu gaşca, la plimbări romantice prin parc. Într-o zi eram cu MTB-ul, nu întâmplător îi vom spune Scott, la semafor. Din depărtare, ne-a lovit o reflectare de soare într-un cadru de bicicletă de oraş. Mare, cochetă, cu coşuleţ, din stilul oldies, dar nu goldies. Nu, bicla asta pesemne că se îmbujorase de la căldură, că prinsese, de la ghidon spre butucul c-o singură viteză, o culoare... cum să-i zic eu? Aşa, ca o tomată din aia crescută la ţară, în grădina bunicilor. Va să zică, o culoare de roşie pârguită.
M-a lovit de-atunci o poftă să-i aduc lui Scott o consoartă. Roşie ca focul, să ne surâdă norocul. Noroc s-ar putea să am, Coca-Cola pune la bătaie Bicicleta Roşie pentru bloggerii care vor să pedaleze. Şi dacă va fi să am noroc, o voi numi Red Cola, voi lua frumuşeaţa şi-o voi plimba la fabrica de răcoritoare, ca să-i dau energie. Următoarea oprire va fi la Vâlcea, să-şi cunoască şi Red Cola mea rubedeniile. Aşa, să nu se simtă izolată şi să mai respire şi aer „verde”.

Gooo, Red Cola! the bike from Coca-Cola

Niciun comentariu: